14 mars 2010

Snart !!!



Snart är våren här, solen lurar i vassen och tar ganska hårt nu på vårat massiva täcke av snö och is.
Snart så kommer också vår lilla dotter ut i världen, det är inte så länge kvar nu.
För några dagar sedan så fyllde min pappa år, jag tände ett ljus och slog upp ett litet glas av hans favorit rom och tänkte på att det är synd att han inte fick vara med och bli farfar igen.
Jag tänkte även på svärfar som inte heller får vara med och bli morfar.
Men ni finns väl med på något sätt ändå hoppas jag och jag saknar er båda.
Det skall bli en spännande resa detta och jag vet att det kommer bli en lika underbar tjej som de två jag redan har.
Bilderna är tagna i motljus som ni ser, ja tycker det är kul att labba med motljusbilder och de blir häftiga också om ni frågar mig :).

5 kommentarer:

  1. Mitt sjätte sinne säger mej att jag blir 6-farmor i början på den här veckan. Lycka till och hälsa lilla "Johanna"

    SvaraRadera
  2. Hehe ja man vet ju aldrig.
    Du mamma det är en sak jag funderar över och det är hur du lyckas svara på mitt inlägg innan jag har publicerat det ???
    Har du gått datakurs utan min vetskap ?
    Att du en vågar "hacka" din egen sons blogg hehehe :)

    SvaraRadera
  3. Det kommer an på att det stod bara SNART !!! när jag kom in och kommenterade, och trodde då att det bara gällde det lilla nya "livet" och att ni nästan var på väg. Jag blev mycket förvånad när j ag nästa gång kom in och fick se istapparna och mer text.
    Men som Du vet är jag ju en mycket "känd" datapersonlighet nu mera, så vill Du ha några tips så säg bara till.
    Ulla

    SvaraRadera
  4. Lycka till med tjejen, tror att hon kommer imorron...... Jättesynd att inte alla fick vara med om detta lilla underverk, Bettan.

    SvaraRadera
  5. Hehe hon kom visst inte då du trodde bettan :)
    Ja det är verkligen synd att de inte är med men du och mamma får iallafall vara med och ni får gosa för göbbera också.

    SvaraRadera