12 april 2009

Tårtan.

Ja har ju fyllt år ja, först när jag kom hem så blev jag innmotad i duschen av Malin.
Sedan blev det en asgod gryta som Malin och Maria hade fixat.
Sen blev det den här tårtan som var helt sagolik, som ni ser så hann jag inte hålla mig tills jag hade fotat den haha.
Tack systrarna Johansson för en lyckad kväll.
Sen var det presentdags :) Lotter, en flaska Rom och en prenumeration på en fototidning i ett år ??? ok ja nåt kanske jag kan lära mig av det hehehehe. nä då det va en super bra present. Tackarrrrrrrrrr!

3 kommentarer:

  1. Ja, den såg smaskig ut. Så då blir det att läsa nu då. Du kan säkert snappa upp ett och annat. Grattis i efterskott.

    SvaraRadera
  2. Ja du jag har nog väldigt mycket att snappa upp och lära mig, och JA!! den var smaskig.
    Nu har du grattat mig i förskott, på den stora dagen och i efterskott, man tackar :)

    SvaraRadera