20 april 2009

Nikon 50mm

Hmm, vad fan tänkte jag med igentligen ????
Jag ropade in dessa godinger och 2st gamla Nikon kamera hus, det största på bilden är väl ok men det lilla älskade jag.
Helt manuellt, 30 år gammalt, ljusstarkt och så vackert så man vill ju bara skrika rätt ut.
Nyfiken som man är så slänger ja ju ut denna bild på Tradera och ja hann ju fan inte mer än trycka på registrera annons så var de sålda , snyft.......
Ja jag får skylla mig själv.
Så nu börjar jakten på ett nytt, ja känade ju lite på det så det kanske inte var så dumt ändå :)

2 kommentarer:

  1. Det ar ju roligt att det blev sålt. Men hade Du velat ha det kvar så hade Du väl inte behovt sälja det?
    Anita tittade på småannonserna i lördags och det första hon fick se var en som ville ge 500;- för en gammal jazzLP som hon hade. Men hon ville ha den kvar.
    Ulla

    SvaraRadera
  2. Gå gärna in på www.galleridalhem.blogspot.com
    och gå bakåt en bil till orrspelen så får Du se vargen som kom. Det var på dammossen men åt Pershyttehållet.
    Ulla

    SvaraRadera