06 april 2010

Slut på pappaledigheten.

Jaha nu har jag varit ledig i 10 dagar så imorgon är det dags att åka och jobba igen.
Kan inte påstå att det ska bli kul men man måste väl antar jag för jag är inte ekonomiskt oberoende tyvärr.
Det har vart skönt att vara hemma med den lille trots att det inte varit nåt bra väder.
Men igår var det kanonväder och då var vi ute med vagnen och så klart så var kameran med och jag fick denna bilden på en mås som jag blev nöjd med.

Nu ska ja gå och lägga mig så jag orkar upp imorgon,, det kanske inte är så poppulärt att komma för sent första dagen när man varit ledig hehe.

Natti natti.

3 kommentarer:

  1. Det var en fin bild. När dom seglar så där, då är det inte konstigt att dom har koll på var det kastas ut bröd åt småfåglarna. Efter några minuter dunsar det till på takplåten, det låter som dom skulle väga 20 kilo.
    Nu får Du gosa särskilt mycket med Nellie när Du kommer hem.

    SvaraRadera
  2. Nu är det längese´n Du var inne här. Varför?
    Ulla

    SvaraRadera
  3. Ja du mamma det kan man fråga sig :)
    Jag har väl inte riktigt haft tiden till att sitta och blogga men ja ska väl dra igång nu igen då :)

    SvaraRadera