14 maj 2009

Hopsan.

Jaha, så här kan det se ut när en fotogalning hittar till Tradera hehe.
Malin är inte helt nöjd med detta och det kan jag förstå.
Det man ser på bilden är ju inte allt, jag tar kort med en Nikon D50 och så har jag precis sålt iväg 2st objektiv, en komplett Nikon D60 och 2st äldre Nikon kamera hus.
I nästa vecka så är förhoppningsvis hälften av objektiven, de två bakre husen och D50 sålda.
Men jag vann en auktion nu ikväll så det kommer hem mer då hahaha stackars Malin.
Tack Malin för att du inte slagit ihjäl mig ännu, Love You

2 kommentarer:

  1. Ska fotofirman heta "Fotolänken" ?
    Hur många objektiv behöver man ha?
    Men Du har alltid varit litet av en "överdrifternas man" och fortsätt gärna med det. Då gör Du inte nå´ra andra rackartyg. Hälsa Malin. Jag tror att hon tycker att det är rätt roligt, faktiskt.
    Ulla

    SvaraRadera
  2. Ja det var väl ett bra namn.
    Ja vet inte hur många man ska ha faktiskt men detta är ju mest för att testa och förjoppningsvis käna nägra spänn i slutändan.
    Jag har då minnsan aldrig gjort några hyss :)
    Tro mig mamma hon tycker inte det är så jätte kul :)

    SvaraRadera