20 juni 2009

Midsommar.

Midsommar firade jag och Malin hos min mamma Ulla.
Sist vi var uppe hos henne och mina barn var med så kallade jag mamma för Ulla-Bulla och min yngsta dotter Karoline började skratta så där hysterisk gött som bara hon kan :)

Det var ju som vanlig så där växlande väder med sol, regn och naturligtvis hagel som det alltid är på midsommar och man står som vanligt och tittar ut och är "jätte" förvånad över vädret.

Hursomhelst så var det trevligt att vara där med god mat mycket fika och trevligt sällskap.
Det finns alltid något att fota när man är där också som tex. denna lilla sötis på bilden.
Det kommer nog fler inlägg under kvällen.

3 kommentarer:

  1. Ja, han var för söt.
    Mycket trevligt var det. Välkomna tillbaka.
    När kommer älgen och rådjuret?

    SvaraRadera
  2. Han är alldeles för söt den där rackaren.

    SvaraRadera
  3. Tack mamma ja vi ska väl komma snart igen, nja vet inte om ja sätter ut dem ja tog vi får se :)

    Ja visst är han toksöt Maria :)

    SvaraRadera