24 juni 2009

Ännu en gång så måste jag tända ljuset här på min blogg.
Idag har Malins kära pappa lämnat oss alla i stor saknad.
Efter en tids sjukdom så visste vi alla att det skulle komma men det kom plötsligare än vi väntat.
Det finns inte ord för detta som hänt, jag vet inte hur jag ska förklara hur jag känner.
Hans sjukdom gjorde det mycket svårt att kommunicera och det är så mycket jag velat
ta del av och lärt mig av Leif.

En annan sak som gör väldigt ont just nu är hur fort man kan glömma, jag kan nämligen inte komma ihåg hur hans röst lät och det gör fruktansvärt ont i mig.
Jag kom in i hans liv ganska kort innan han började insjukna och hans tal påverkades väldigt snabbt.

För er som inte vet så led Leif av en sjukdom som heter ALS.

Jag undanbeder någon form av diskution om detta som hänt här.

Jag vill bara visa min sorg och de som vill skriva nåt fint här är mycket välkommna att göra så.

Vila i frid Leif...... //Micke

2 kommentarer:

  1. Inget farväl, inga medvetna ord,
    så fort och tyst gick Du bort från vår jord.

    Här går vi i rester ur din svunna värld,
    bland tankar och minnen som färgat din härd.

    Allt som Du älskat oss bilder nu ger.
    Du talar och skrattar . Vi minns dej och ser.
    Ulla

    SvaraRadera
  2. tack micke för ditt fina inlägg, bettan

    SvaraRadera