22 augusti 2009

Nikon 300mm 2,8,,, I Fucking Love It.....

Idag har jag äntligen haft bra väder så jag kunde fota i Mariebergsskogen igen hehe.
Sen har Malin och jag grillat i stugan och vilat på gräsmattan och det va inte fel det heller :)

Ja till slut fick jag tag på mitt efterlängtade Nikon fasta 300mm objektiv och det var bättre än jag kunde föreställa mig så nu ska det väl komma ut en del bilder här igen och skrivas om en massa saker.

Det händer ju grejer här på Herrhagen nu som sagt :) :)

Natti på er.

5 kommentarer:

  1. Det var ju roligt att Du börjar blogga igen.
    Är det här taget med det stora objektivet?
    " Fint som snus" var bilden.
    Ulla

    SvaraRadera
  2. Ja, jag ska försöka skärpa till mig med bloggandet :)
    Japp det är taget med det objektivet, det är stort och svintungt men klart värt besväret att släpa omkring med det och ha kramp i armarna haha

    SvaraRadera
  3. tror malins gamla barnkärra finns kvar, det vore väl bra att ha objektivet i så du slipper få ont iarmarna, bettan

    SvaraRadera
  4. Där fick Du in en fullträff Bettan.
    Ulla

    SvaraRadera
  5. Haha ja det var ju en asbra ide Bettan :)
    Och det tyckte tydligen Mor också :)

    SvaraRadera