24 oktober 2009

Det blir en tös till.

Igår var vi på ultraljud och såg den lilla godingen där inne.
Jag var lite emot att få reda på könet men vi frågade iallafall och det ska bli en tös till för mig :)
Jag har ju redan 2 underbara tjejer så visst hade det kunnat få bli en pöjk men det gör inget.

Men det finns så klart en liten liten liten chans att de såg fel så det kommer ut en liten snubbe, vi får se.
Nu ska vi gå och äta mat.
Lukten från mitt vitlöksbröd börjar sprida sig i lägenheten, mmm nu är du väl avundsjuk mamma ? hehe
Ha det gött.

3 kommentarer:

  1. grattis till en dotter till, chansen är nog liten att det tittar ut en snubbe, Bettan

    SvaraRadera
  2. Om jag är avundsjuk på vitlöksbrödet. Jag säger bara det att det är tur att Karlstad ligger så "avsides".
    Och det där med pojke eller flicka, huvudsaken att det blir en människa.
    Och jag tro att det blir en "pojkflicka"
    Du kommer säkert att sätta din prägel på "honne"
    Ulla

    SvaraRadera
  3. Tackar tackar Bettan.
    Jo visst är chansen liten men man vet aldrig :).

    Haha du ska se att jag kan nog göra vitlöksbröd hemma hos dig också.
    Jo det kan nog bli en liten pojkflicka.

    SvaraRadera