21 oktober 2009

Tillsammans till slutet.

"Tillsammans till slutet" döpte jag denna bilden till på Fotosidan där jag är medlem för er som inte vet det.
Tyckte det var passande, det ser ut som de håller i varandra och kämpar där på grenen och det var de sista 2 löven som var kvar på det lilla trädet där i skogen hos mamma.
Jag sprang ut i skogen med karro för att hinna ta några kort innan vi skulle äta och var ute i ungefär 5 min.
Jag var på jakt efter löv eller gräs i motljus för jag hade en bild i huvudet hur jag ville att det skulle se ut och så här blev resultatet.
Enligt kommentarerna på fotosidan så blev resultatet bra och jag är själv nöjd.
Jag kan inte måla och ströppla som min moder kan så jag får försöka skapa med kameran istället hehe.

På Fredag så ska jag få se något annat som jag och Malin har skapat.
Då ska vi nämligen på ultraljudsundersökning och det ska bli otroligt roligt att se tycker jag :)
Jag vet inte om jag är för eller emot att få reda på vad det är för sort men det lär jag väl få reda på vare sig jag vill eller inte så jag lär ju återkomma med ett besked till er på Fredag kväll.

Ha det gött så länge.

4 kommentarer:

  1. Vilken fin bild på det gamla paret.
    Du är en djupsinnig herre mitt i allt det roliga.
    Mycket lycka till på fredag och hoppas att det lilla krypet kniper ihop, så ni får vara i ovisshet lite längre.
    Ulla

    SvaraRadera
  2. Ja det var många fina kommentarer Du fick på fotosidan, och det tycker jag att Du är värd.
    Bilden är både tänkvärd och harmonisk
    Ulla

    SvaraRadera
  3. Tackar för de fina orden mamma.

    Ja vi får se om den kniper ihop imorgon hehe.

    SvaraRadera