25 oktober 2009

Söndag i Vretstorp

Idag har jag varit och hälsat på i Vretstorp, jag blev bjuden på en utsökt middag med friterat och wok.
Sedan blev det efterrätt som det fanimej nästan blev slagsmål om hehe.
Oscar har blivit 18 år,,, vart tar tiden vägen ??
Det var väldigt länge sedan jag var och hälsade på hos dem men det ska bli oftare nu banne mig :)
Det var iallafall en väldigt trevlig dag, tack för att jag blev bjuden.

Bilden är från deras vardagsrumsbord, det var ett ljusarrangemang och det stod några små mystiska afrikaner i fatet, jag såg min chans till en lite magisk bild så jag slet fram kameran :)
Jag har döpt bilden till "The african kiss"
Tack å hej friterad pastej.

4 kommentarer:

  1. Vad var det i efterrätten?
    Den därbilden från bordet var fin, men jag förstår inte hur det fungerar.
    Den ska bli skojig att få se.
    Ja Oscar har blivit väldigt vuxen.
    Nästa gång får ni passa på när Malin är ledig
    Det därmed syskon måste vara nå´t väldigt bra, som jag aldrig har fått uppleva.
    Mat brukar dom vara bra på, och dukning.
    Ulla

    SvaraRadera
  2. Jag ska berätta om efterrätten men först ska ja bjuda Malin på det sen ska du få veta :)

    Ja syskon ja,,, ja kan säga att det finns tillfällen som man hade önskat att man inte hade haft syskon hahaha men visst är jag glad att jag har henne.

    Ja det var mycket gått och dukningen var väldigt fin med höstlöv utspridda på bordet, mycket fint.

    SvaraRadera
  3. Hehe du kära broder.
    Tack för att du kom. Säger som du det måste bli oftare.
    Syskon är bäst. De säger alltid sånt man inte vill höra.
    Å sen har man ju nån att skrämma kommer du ihåg
    skeletten??? Hahaha!
    Men framför allt finns det nån där om man behöver.
    Kramar från syrran :)

    SvaraRadera
  4. Jo då jag minns dem, minns även en gång som du kom ålande över golvet i månljuset, jag blev så rädd att jag inte kunde skrika ens hehe.
    Det är kul att skrämmas och hämnen är ljuv :)

    SvaraRadera