31 januari 2010

Helg utan skruvande.

I helgen har jag inte skruvat nåt för Malin har varit ledig så vi har slappat lite typ.
På lördagen så blev det en sväng till Biltema och jag köpte ett blästerskåp som jag och killarna på verkstaden skall ha ihop.
Sedan blev det film på kvällen, "Sommaren med Göran" den tyckte jag var bra :)

Idag söndag så visste vi inte vad vi skulle göra så Malin föreslog att vi skulle åka till jobbet och skruva ihop blästerskåpet,, jaja ok då sa jag hehehe.
När det var klart så åkte vi till en kille i Kristinehamn och jag köpte en till gammelsaab.
En Saab 96 V4 -75:a
Jag trodde nog att Malin skulle slå ihjäl mig men hon sa inte så mycket, därimot så konsaterade hon att det satt ett kromat Saab orginaltanklock på den hehe jag tror nog att hon är lite intresserad iallafall.

När vi åkte därifrån så föklarade hon iallafall att nu räcker det, och hon var väldigt tydlig när hon sa det så det får väl räcka nu en stund :)

Imorgon skall jag hämta den och då kanske det kommer några bilder på den också.

Ha de gött.

3 kommentarer:

  1. Herregud, hur många ska Du ha. Eller är det delar till den andra.
    Såg jag rätt, ville Malin att ni skulle till jobbet. Ja, Du har tur Du.
    Ulla

    SvaraRadera
  2. De som känner dig vet att du ljuger mer än du talar sanning, iaf när det handlar om mig och dina intressen. :D

    SvaraRadera
  3. Men Micke, inte ljuger Du , du handskas väl lite´ovarsamt med sanningen bara. Eller hur?
    När Du var liten och hade dukat upp nå´n rövarhistoria skyndade Du dej att säga "jag skämtar bara" Det får Du tillämpa igen
    Ulla

    SvaraRadera