10 januari 2010

Det kalla vädret håller i sig.

Ja nu har det varit helg igen och i lördags var vi faktiskt ute och promenerade lite lätt och jag fotade lite igen.
Det var kallt men skönt att vara ute.
I fredags så gjorde vi ett bra inköp av en barnvagn och fick med en mycket fin åkpåse på köpet av ett värde på 600:- :)
Idag Söndag så var vi faktiskt på jobbet och grejade med gammelSaaben och jag testade min nya blester som jag köpte och jag är mycket nöjd med den.
Har även köpt en del plåt till den så snart ska det börja svetsas hoppas jag.

Ha de gött.

9 kommentarer:

  1. Vilken tjusig bild, tur med solen denna gång.
    Man får gratulera till turen när ni köpte vagnen, sånt är man inte bortskämd med.Bettan

    SvaraRadera
  2. Tackar Bettan, ja nu var solen framme :)
    Ja det var verkligen tur att Malin fick reda på att de hade det erbjudandet.

    SvaraRadera
  3. Ja fin bild du! Vi jagade allt solen ända till lillerud mamma haha.

    SvaraRadera
  4. Läcker bild! Men vad e de? Stelfrusna fingrar på en lapplisa kanske?

    SvaraRadera
  5. ja. det var en fin bild, trots kylan.
    Vagnen verkar ju perfekt. det var praktiskt med "allt i ett". Förr fick man byta, först vagn, sen kärra.
    Men ut och gå i den här kylan, och frivilligt .
    Nej tänk på den stackars lilla.
    Ulla

    SvaraRadera
  6. Ja du Malin det var ett jagande hehe.

    Men LOL Robban, ja de fingrarna var rätt frusna hehehe.

    Ja mamma det var en fin vagn, du kan vara lugn i den vagnen fryser hon inte.
    Det är inte som på min tid, en liten låda i tunn massonit med lite halm i och trähjul.

    Ja du Maria, det var så kallt så fördröjningen av kylan på slutaren gjorde att fågeln hann flyga sin kos hehehe.

    SvaraRadera
  7. HA HA HA, halm och en låda i masonit.
    Ja, det ska ju vara "don efter person", men det var roligt, som vanligt.






    HA HA HA, en masonitlåda med halm.
    Ja, det ska ju vara "don efter person", men roligt sagt, som vanligt.
    Och nu menar jag inte att hon ska frysa i vagnen, jag tänker på nu i magen, när ni är ute.
    Ulla

    SvaraRadera
  8. 'en masonitlåda med halm' LMAO!
    Det är alltså en ren nostalgitripp att du var tvungen att köpa den dära masonitlådan från Trollhättan som står i nåt garage nu.

    SvaraRadera