23 december 2010

LEDEIG I 10 DAGAR!!!

Japp ni läste rätt,, jag kommer att vara ledig i 10 dagar.
Det är fett skönt att slippa åka iväg till den dreten på en stund.
Det mesta är klart inför Julen också, Malin och Nellie har varit duktiga och fixat det mesta medans jag har varit på jobbet.
De är duktiga de två godingarna :)

Nu väntar jag på att potatisgratängen skall bli klar som jag gör till Malin och då tänkte jag att ja ska väl blogga lite nu dan före dopparedan
Va har jag gjort sedan jag skrev sist då ??  ja det är inget speciellt faktiskt så det kan jag ju inte direkt skriva något om hehe.
Har bara grejat lite med farsans gamla flygplan men det är ju ingen brådska för det är ju inte flygväder nu ändå.

Jag satt och funderade på vad jag skulle sätta ut för bild nu men jag kunde inte bestämma mig så det får bli en film istället som jag hittade på datorn.
Det är ett tag sedan för Nellie är väldigt liten och hon och jag sitter och pratar lite om hennes bok..

Ja den lille damen har blivit 9 månader nu,, det är hemskt va fort tiden går fort.
Nu skall ja gå och se om maten är klar.
Ha en riktigt god jul nu allesammans..

1 kommentar:

  1. Ja, där var hon inte så försigkommen som nu.
    Nu läser hon ju högt och ser väldigt intresserad ut.
    Dt går fort framåt nu. De är jamt roligt att sedom där filmerna.
    Ulla

    SvaraRadera