25 december 2010

Nu är julfirandet över.

Nu har vi firat jul först hos mamma och sedan idag hos svärmor.
Det har som vanligt varit mysigt och mycket god mat.
Har även varit mycket bilkörning men det har gått över förväntningarna,, det vara bara på hemfärden ikväll som Nellie gjorde klart för oss at NU RÄCKER DET!!!!!!!
Jag Nellie och Malin vill passa på att tacka alla för allt det trevliga och för alla fina julklappar.
Jag hade med mig kameran idag och tänkte försöka mig på att få en fin vinterbild, men nu för tiden så är det ju så att ena sekunden så är solen uppe och så helt plötsligt så finns den inte mer.
Tiden går så fort så jag blir förbannad.
Ska det fortsätta så här så vet jag inte vad detta blir.
Jag fick ialla fall en bild på Nellie när hon sitter och planerar nåt bus eller nåt.
Tack allesammans för en trevlig JUL.

2 kommentarer:

  1. Tack själva för en trevlig jul.
    Nellie ser verkligen ut som om hon planerar nå´t bus. Hon är en tacksam fotomedell.
    Ulla

    SvaraRadera
  2. Tack för allt, trevligt att ni ville komma upp till Glava och förgylla dagen,Bettan.

    SvaraRadera