20 mars 2011

Nellie 1 År.

Ja i helgen så blev min lilla Nellie 1år.

Vi har haft två kalas nu i helgen och det har varit jättetrevligt.
Jag vill tacka alla för att ni kom och stort tack för alla fina pressenter.
Det var jag som garnerade tårtan och jag blev faktiskt riktigt nöjd :)  man kanske skulle skola om till konditor hehe.
Nu skall ja slänga mig i sängen för jag är helt slut och jag är fortfarande sjuk så jag kommer vara hemma från jobbet imorgon med och så hoppas jag verkligen att jag orkar åka på Tisdag.
Tack allesammans för i helgen.
Natti natti.

4 kommentarer:

  1. Ja, Du har jämt varit bra på det där med mat och bakning. Den där tårtan var ju helt suverän. och god.
    idag behöver ni väl inte tänka på mat, det kommer väl Nellie att sköta på sin spis.
    Nu får ni vila er, och tack för kalasandet, det var mycket trevligt.
    Ulla

    SvaraRadera
  2. Tack så mycket själv, det var trevligt och tårtan var ju så fin. Smaken har inte kommit tillbaka riktigt men jag förstår att den var god. Konditoryrket är väl inte att tänka på, isåfall måste du upp före tuppen och då stuper det väl.
    Bettan

    SvaraRadera
  3. Uppe med tuppen, där fick Du in en poäng, Bettan

    Ulla

    SvaraRadera
  4. wow vilket konstverk!!! Låter som ni haft en bra helg, trots sjukdom. Tänk att lill tjejen är 1 år!! Kram

    SvaraRadera