12 april 2011

En lyckad helg.

Ja det har ju varit helg och ledig.
Det har även varit grymt skönt väder.
Ja,, bra väder och ledigt,, vad gör man då när man har barn och bor i Karlstad ??????
Just det, man går till Mariebergsskogen :)
I lördags köpte jag och Malin varsin glass och det slutade med att vi fick dela på nästan en hel och vår lilla goding Nellie tog en :)
Först åt hon och grinade för att det var kallt och hålla i glassen men sedan hajade hon att man kan använda pinnen och då bara njöt hon i vårsolen.

Söndagen erbjöd en tur till Öby-kulle för att fota ormar.
Det var skönt väder då med och det fanns mycket orm men det är ju ganska svårfotat med allt gräs men några bra bilder blev det.

När vi kom hem därifrån så var det fortfarande sjukt bra väder och det blåste inte heller så det blev ett avslut på dagen med en tur till Karlstad flygfält med både Spitten och den nya Macci´n.

Killen som fotade heter Kristian och jag måste säga ( även om det tar emot lite :) ) att han är både trevlig och duktig på att fota hehe.

Tack Malin och Nellie för en trevlig helg och tack för att jag fick leka så mycket också :)

4 kommentarer:

  1. Det var gott med glass, det syns. Nästa 2 bilder kör jag fort förbi. halvblundande. Dom med flygplanet är ju bra, planet är snyggt och han är duktig att ta kort.
    Det var en lyckad dag, det förstår jag.
    Ulla

    SvaraRadera
  2. Och Du är väl förlåten, för en del "gossar" blir aldrig riktigt vuxna, en så´n har jag varit gift med, och en har jag haft som pappa.
    Ulla

    SvaraRadera
  3. Är nog dags för Nellie att få en egen glass snart.
    Orkar inte ha fötterna på golvet när jag ser dom andra bilderna.
    Jag var också gift med en som aldrig blev vuxen.
    Bettan

    SvaraRadera
  4. Haha, det låter som att det är ett ganska vanligt problem att vi män inte blir riktigt vuxna.

    SvaraRadera