26 april 2011

En skön påsk.

Nu är påsken över och i morgon börjar man jobbet igen, fast det blir ju bara en 3-dagarsvecka nu för jag hade tagit ledigt idag.
I torsdagskväll så åkte jag och hämtade stor-tjejerna  och jag hann till Lindesberg innan deras ridning var slut så jag hann knäppa nåt kort på dem.
Sedan på påskafton så bar det iväg till svärmor för att äta påskmiddag och det var trevligt och gott.
På söndagen så skulle tjejerna vara hemma igen så då åkte vi först till mamsen och grillade för första gången i år.
Det var också trevligt och gott som det alltid är hos morsor och svärmorsor hehe.

Här sitter Nellie på trappan till huset och funderar på vart hon skall krypa tror jag.

Det har blivit en del flygande i helgen också och ingen krasch så Karoline blev 100:- fattigare för hon slog vad med mig :)
Hon kommer få ta del av de pengarna iallafall för det får bli till hjälp till våra aktiviteter när de kommer nästa gång för då ska det bli bowling eller minigolf.
Nu blir det duschen och sedan bingen, Natti natti.

6 kommentarer:

  1. Ja, det har varit en fin påskhelg, och trevlig.
    Hoppas att resten av sommaren sköter sej lika bra. På den bilden ser man att Nellie tänker ut vad nästa steg ska bli.
    Ulla

    SvaraRadera
  2. Vilken snygg bild på flickorna och hästarna,
    Ulla

    SvaraRadera
  3. men nu har det ju fa,tiskt varit jul också, så kom igen nu,
    Ulla

    SvaraRadera
  4. Nu ÄR det påsk.
    Bettan

    SvaraRadera
  5. this is great blog, i really enjoyed to read this.and I was interested by your comment, thanks for sharing this post.

    SvaraRadera