19 april 2011

Mer Foto nu igen.

Nu har det tagit lite fart med mitt fotande igen.
Jag har ju knappt rört kameran sedan i höstas för när jag köpte gömsle så sade ju fotovädret,, by by motherfucker.
Nu är det ju väder som funkar både för flygning och fotande.
Det är även skönt att vara ute på kvällen och gå vilket vi gjorde i Lördags när jag fick en go bild på lilla Nellie som funderar över livet i gungan.
Det är ingen som har påpekat att mina bilder ofta är lite, lite sneda,, det gör jag nog lite med flit ibland för att jag vill ha det så.
Det är väl min signatur kanske :) jag vill inte göra som alla andra.
På söndagen så fick vi finfrämmande från örebro,, skägget kom och hälsade på.
Vi käkade pissa i gräset ute på flygfältet och skägget fotade lite när jag flög men det blåste riktigt mycket så det blev bara en vända.
Senare på kvällen så åkte jag ut en sväng utan flygplan men med kameran och fotade Jonny när han spakade sin heli.

Vi har varit i Mariebergsskogen ochså och även där blev det några kort.

I söndags kväll så fick jag även tillfället att fota en riktigt brutal bil.
Han vill nog ses nån dag så jag kan ta fler kort i lite solljus för det var för mörkt i söndags.
Till helgen så kommer Cissi och Karro hit och så skall det ätas lite påskmat det är ju inte helt fel :)
Ha de så länge.

3 kommentarer:

  1. Vad roligt att Du har kommit igång med fotandet igen. Jag blev lite´ orolig ett tag. Det här är verkligen din grej.
    Och det är ju så viktigt för framtiden också, det märker jag ju nu, när vi forskar om byn. t.ex., så fortsätt bara.
    Ulla

    SvaraRadera
  2. Årets första picknick, det låt härligt.
    Häftig bil, vad är det för märke på den?
    Bettan

    SvaraRadera
  3. Ja det är roligt och det är ju kul att ha korten när man blir äldre också :)

    Ja bettan det var härligt, jo den bilen är häftig.
    Det är en Toyota Supra.

    SvaraRadera