25 juli 2009

Sorry att ja inte skrivit på ett tag men jag har haft annat att stå i.
Men ja ska försöka börja på att vara lite mer aktiv.

Jag tror barnet på bilden säger, "mamma han där borta retas, han säger att jag är bredbent"

Den bilden här tyckte jag var kul men mycket dålig kvalite men det skiter jag i haha.
Det var starkt motljus så ja har fått gjort om den jätte mycket i Lightromm för de var helt svarta original och man så inte ens ögonen.
Skärpan vettefan vart den tog vägen men men.
Nu ska jag göra som min mamma ofta gör, jag ska äta lax :) ha det alla.

PS: är du nöjd nu svärmor när du äntligen fick ett inlägg igen hehe.

4 kommentarer:

  1. Kajor är trevliga fåglar. Kommer Du ihåg Kaj.
    Det var en fin bild. Lycka till med laxen
    Ulla

    SvaraRadera
  2. ja, jag är nöjd fortsätt så, bettan

    SvaraRadera
  3. Ja de är trevliga tycker jag, klart jag minns Kaj han var ascool ju :)

    Japp Bettan jag ska fortsätta :)

    SvaraRadera
  4. Han kanske blundar....
    Det brukar jag göra ibland när jag retas ;)
    Syrran

    SvaraRadera