19 mars 2009

OBS OBS! Ormbilder i detta inlägg.


Mmmm tänkte sirre,, det luktar mus.

Igår så var det dags för vår lilla sirre att äta igen,, jag tror nästan att han känner igen påsen som mössen ligger i för när man kommer in med den i rummet så blir han helt galen och far runt i terrariet som en tok.
Det går inte att hitta levande möss i Karlstad så det blir frysta för han nu för tiden men ja ska väl försöka hitta i närheten så han får jaga lite också.
Vi ska även bygga ett nytt terrarium till han då han har växt ur det gamla.

Han ser rätt glad ut tycker jag hehe.

5 kommentarer:

  1. Hensk bild. Tur att jag inte har glasögonen på mej. Usch, stackarn, han kan ju inte hjälpa hur han ser ut

    SvaraRadera
  2. Dumt att jag såg bilden innan jag ätit frukost. Glöm att jag ska ha salami på mackan.

    SvaraRadera
  3. jag tror jag spyr, bettan

    SvaraRadera
  4. ja, Du Micke, Det var jag som skrev först. Du fick inte mycket respons för den bilden. Mest rakt på sak tycker jag att Bettan var, och jag är beredd att hålla med henne. Men jag känner dej rätt väl och tror att Du var ute för att provosera, Du hade nog blivit lite paff om nån hade sagt "gud, va söt han är".
    Eller hur?
    Ulla

    SvaraRadera
  5. Haha jämför du min vackra orm med salami hahaha

    Jaså du Bettan du blev lite illa mående ? jag trodde du gilla Sirre :)

    Nä du Ulla det verkade inte som att det var någon som gillade den gulliga lilla Sirre.
    Ja bettan va verkligen rakt på sak,, bara upp med maginnehållet rätt på tangentbordet haha.

    Jag vet iallafall en som verkligen gillar Sirre och det är Marias kisse han ligger och stirrar in i detta terrarium i timmar när han är på besök :)

    SvaraRadera