03 mars 2009

MUFFINS MY ASS!


Nu är ja trött på min Malin som är som en tornado när det gäller godsaker.
Igår bakade vi chokladmuffins och jag smakade en innan jag lade mig.
Hela dagen har jag gått på jobbet och längtat efter att få komma hem och ta en muffins men ICKE DÅ!!
Hela lägenheten var täckt med tomma muffinsformar.
På alla bord fanns det tomma formar.
Så klart man inte kan bada utan att vräka i sig en muffins.
Ja jag ska vattna blommor tänkte Malin,,,mmm skulle vara gott med en muffins.
Och hur fan hamnade den där?????
Jag ska börja låsa in det jag bakar hädanefter :)
OBS!! det kan finnas viss osanning i detta inlägg men det kanske vi får reda på när malin läst detta hehe
Natt i natti.

11 kommentarer:

  1. Det brukar gå så där med muffins. Jag vet för jag har bakat 2 satser nötmuffins. En sats följde med till Amanda. Hon hade önskat sej det som födelsedagsprecent.
    Stackars Malin . . . . .
    ulla

    SvaraRadera
  2. ASG!Nu är du så där gött sjuk igen..
    Jag tror snarare det är herrn själv som slickat rent i formarna :)

    SvaraRadera
  3. Enligt muffinspåsen så tror jag att det är en och samma form du placerat ut hahaha. Undrade varför du aldrig ville lägga dig.
    Micke bara för att man lägger muffins i duschen betyder det inte att den bli större ;)
    I krukan kommer den heller inte att växa och bli flera :)
    Gud så pucko du är hahaha.

    SvaraRadera
  4. Du Malin. Om man tittar på formen, och har sett det minsta på deckare, så ser man att det är samma form. Den har ett veck på sidan.
    Ulla

    SvaraRadera
  5. är nog också ganska säker på att det är herrn som ätit själv, bettan

    SvaraRadera
  6. Ja du är väl en muffinsälskare mamma :)

    Yes Maria,, I'm a sick MF hehe, nej då ja slickar inte på bullpapper :)

    Ja du Malin det gick nog åt några muffins tror jag, ja ja smög runt lite där du skulle bara vetat vad jag höll på med :)
    Jag vet saker som brukar bli större i duschen HAHAHA

    Jaså du mamma,, du ska fan sluta titta på Beck på söndagarna,, håll dig till Anni Get Your Gun hehe.

    Hmm trodde du Bettan var på min sida,, ja man kan missta sig när det gäller Värmländskor :)

    SvaraRadera
  7. Bra att ni är på min sida, det känns tryggt :D

    SvaraRadera
  8. Hmmm,
    man lär väl inte behöva fundera många sekunder på vem som slickat i sig de dära muffinsarna...De hänger väl fortfarande muffinsrester i krusbärsfjunet. Enda gångerna man sett Mike göra 10 meter under 20 sekunder är väl när det vankats fikabröd, eller (Malin får hoppa denna mening...)möjligen nån brutta i faggorna.
    Hoppas du hann få i dig den i badrummet innan du drog igång duschen, muffinssoppa e inte lika najs.
    Om du fixar nya muffins till den 3:e juni kommer jag o muffinsrejsar

    SvaraRadera
  9. Jaså... på vägen hem satt jag och tänkte att nu när alla damer har skrivit här och det verkar som att alla är emot stackars lilla mig så vore det kul om Fairlaner kunde skriva nåt och hjälpa mig lite här.

    Jaaaa kul att du kom och kul att du petade mig i ögat mer än någon annan,, muffins är inte det enda ja tänker bjuda dig på när du kommer.
    Du lär ju få löpa när jag får se dig för då blir det däng.
    Det där med muffins i duschen verkar ju du ha koll på det kan vi ju diskutera när vi ses HAHA

    SvaraRadera
  10. JA tack,
    jag tar gärna lite kaffe (eller heter det kanske kääffuu) till muffisarna:) Eller tror du att du har så många kompisar att du kan bjuda på lite däng ;-) Det blir dyrt för dig :D
    Jag tar väl med mig en kompis, vår gemnsamma vän från skogarna runt Torsby, enough said.
    Muffins i duschen har jag dålig koll på, däremot har det väl hänt att nån muffins pajjat o man plurrat den i kaffe. Inte ens det faller mig på läppen, och det bör ju ändå vara godare än med schampoo till...

    SvaraRadera
  11. Hehe det behövs inga polers för att dänga dig lille plutt :)
    Om du ska ha med dig fryken så får jag ta av mig jackan för då kan det bli lite svettigt kanske haha.
    Ja muffins och schampo är nog ingen hit :)

    SvaraRadera