24 februari 2009

Snart slut på objektiv :(

Jag är lite seg med bloggen nu som ni märker men det har inte funnits riktigt med tid nu ett tag tycker jag.
I helgen hade vi barnen och var uppe hos moder och fixade lite ved till henne då den nästan var slut, det var trevligt.
Så klart så blev det lite fotande igen vilket ledde till att jag lämnade åter ännu ett objektiv idag på Expert.
Jag märkte att det blev optiska fenomen på vissa bilder och det visade jag han på Expert och fasten att objektivet var 2 månader gammalt så fick jag pengarna tillbaka omedelbart,, PANG! sa det i näven :) :)
Nu skriker Malin att jag måste sova så det är väl bäst jag masar mig i säng då, vi hörs nog imöra Natti.

4 kommentarer:

  1. Är blåmesen härifrån. Den var fin. Är dom där objektiven för att förstora med?
    Maj-Britt trodde att jag hade gjort nåt med "andebilden" Dom såg den nere hos Anette.
    Det var nog för att det var det gamla päronträdet, sa hon.
    Ulla

    SvaraRadera
  2. Ja det är för att zooma in så man kommer närmare.
    Jaså hon trodde du hade redigerat den hehe, ja det var nog morfar kanske som hade andra planer för de träbitarna, inte att de skulle bli ved :)

    SvaraRadera
  3. Snygg bild.
    Du har ju talang ju.
    Syster yster

    SvaraRadera
  4. Tackar syrran, ja ibland lyckas jag men ja har nog mycket träning kvar innan ja kan slå mig på bröstet och säga att jag är fotokung :)

    SvaraRadera