25 juli 2010

Lördags promenad i Kallsta.

Ja det är ju så att sedan jag köpte mitt gömsle så har jag inte sett solen nåt mer,, förvånad ?? nä inte ett skit faktiskt :)

Igår så tog vi en promenix genom Kallsta och först så mötte vi en väldigt stollt mamma till 3 söta barn.
Lite senare så fick vi se nåt som jag tror är en av anledningarna till att jag tar lite avstånd till bröllop hehe.



Jag hörde inte vad killen som pekar sade men jag skule kunna tänka mig typ "HAHA kolla RÖVSKÖRAN"

Efter ca 2 timmar och en snabbtitt med pappa på en kille som bankade på trummor inne på nöjesfabriken så tyckte Nellie att det var dags att äta lite och efter det så var det hemgång.

4 kommentarer:

  1. Inte dåligt att varit på krogen i 4 månaders ålder :D
    Jag såg inte förens nu att kjolen på killen var genomskinlig hahaha.

    SvaraRadera
  2. Nä det är inte dåligt och hon gillade det såg jag.
    Jo visst var den genimskinlig :) ganska fina skinkhalvor där hehe.

    SvaraRadera
  3. Solen kommer till baka på onsdag, säger dom och då blir det varmare igen, så ska ni åka till Norge ska ni nog göra det i början på veckan.
    Finns det gott om så´na där "suspekta" typer i Karlstad. Jag tänker nu på lilla Nellies bästa.
    Gillade hon trummorna. Det kommer hit nå´t så´nt på fredag. "Karibien Hot Nine" heter dom och spelar på oljefat.
    Ulla

    SvaraRadera
  4. Ok ja de säger så ja hehe du ska se att det blir inget av med det vädret.
    De har lovat fint väder varje dag sen i Onsdags och när man närmar sig kvällen så ändrar de sig.
    De vet inte ett skit hehe och jag förstår inte hur de kan livnära sig på att grundlura andra människor :)

    De var inte så suspekta faktiskt,, det var en i det sällskapet som pratade med Nellie en hel del och han kallade sig "Farbror Pär"
    Han gillade den mössan du gjort jättemycket :)

    SvaraRadera