13 juli 2010

Det går fan trögt nu med blggandet.

WOW!!! fy fan vilken fet kamera han har ,, tänkte hon och snålvattnet bara rann ur gipan :)

Till helgen skall hon döpas den lilla godingen och det skall ju bli kul och det skall bli skönt också när det är över för då kanske Malin blir som vanligt igen :)
Det är mycket snack om mat, dukningar, kläder och allt annat som skall fixas till ett dop.

På fredag är det sista dagen på jobbet sen blir det 2 veckor semester igen :) :)
Hoppas jag har fått tillbaka flytet med kameran då för nu har det gått segt ett tag.
Men det är ju så,, konstnärer kan inte ligga på topp hela tiden.

Nu får det bli bingen så jag inte försover mig imöra.
Ha de gött.

3 kommentarer:

  1. Grattis, grattis till bloggandet.
    Du har ju fotmodell på plats.
    Du har ju ingen orange älgkalv i närheten förståss, men det får väl gå ändå, Du har tiden för dej. Jag har aldrig sett nå´n så´n på 78 år förut.

    SvaraRadera
  2. Jag tänkte på en annan sak.
    Cecilia och Karoline fick ju metspön när dom var riktigt små.
    För Nellies del blir det väl en liten kamera,
    för en Saab är väl inte aktuellt ?
    Också Ulla

    SvaraRadera
  3. Haha, jo det blir nog en kamera först men sen kanske det blir en Saab :)
    Jag måste ut med stortjejerna och fiska snart för det skulle de nog gilla,, jag har inte fiskat på 2 år så det är dags nu.

    SvaraRadera