25 juli 2010

"PERSSON" Var "FAN" är pannkakerna ??

Igår morse så låg jag och Nellie i sängen och jag skulle prova att filma med min Nikon D90.
Jag tänkte filma när hon biter i mina fingrar,, det kliar väl i tandköttet och hon blir vansinnig som en liten tiger hehe.
Plötsligt kommer Malin in i rummet och kallar mig Persson och då kan ja lova att då är det nåt riktigt dumt jag gjort :)
OBS!! filminslaget innehåller svärord för de som är känsliga för det..
GLÖM INTE LJUDET!!
Ja lovar att hon var förbannad så ja var tvungen att hugga emot lite för annars hade jag förmodligen legat blodig på golvet då hon trodde jag hade ätit opp pankorna som hon ville ha till frukost..
Vi har tittat på det här massa gånger och vi skrattar ihjäl oss här :) och alla pannkakor fanns kvar hehe

9 kommentarer:

  1. Jaså, det är så där det går till i Karlstad.
    Det lär ska finnas pyttesmå hörselskydd för
    bebisar, annars får väl farmor sticka och tova ett par,
    Ulla

    SvaraRadera
  2. Japp det är livat i holken ibland.
    Jaaa snälla och gör ett par till mig också :)
    Det roliga var att hon var 110% säker på att jag hade ätit opp pannkakorna och det var så äckligt skönt att förklara för henne att hon var totalt blind som inte såg dem hahaha

    SvaraRadera
  3. Haha det var nog typ den kommentaren jag hade förväntat mig av dig Maria.

    SvaraRadera
  4. Du Persson, det måste varit gött att de fanns kvar, Bettan.

    SvaraRadera
  5. försöker igen att kommentera! Vilken klockren film. Har kollat/lyssnat 2 gånger och skrattar så jag grinar båda ggr. Känner igen mig HAHAHAAHHAAHAH så gött Persson! Kram

    SvaraRadera
  6. Ja du Bettan, det va gött som fan :)

    Hej och välkommen Kaki,, ja den är klockren och jag garvar varenda gång jag kollar på den.
    Kul att du känner igen dig HAHA. Kram

    SvaraRadera
  7. Vilken snygg bild på den snöiga skogsvägen med den gyllene eftermiddagssolen!!

    Sommarens våldtäktsepidemi bortförklaras av myndigheterna på olika vis. Läs en svidande vidräkning med politikerna som sviker kvinnorna:

    www.korta.nu/jc

    Läs även denna polismans insändare:

    tinyurl.com/2v7outv

    SvaraRadera
  8. Hehehe jaa du Perschon!!!
    Det gäller att hålla fingrarna i rätt mun och det gjorde du ju den här gången.
    antar att det gått att göra nya pannkaker!?
    Men det är klart är man hungrig är man det ju direkt liksom ;)
    Syrran

    SvaraRadera