14 februari 2009

Alla Hjärtans!


Blå himmel, snö och kyla som inte alls är farlig efter som den väsignade solen är framme,
Så här ska det vara på vintern :)
Vi traskade runt lite i Mariebergsskogen idag och tittade på djur och det var skönt mycket skönt.

Denna tyckte jag var fin och han gillade att bli kliad bakom öronen.
Ja idag är det alla hjärtans dag, det kan ju bli lite farligt kanske om man ska hålla på att kramas och pussas hela tiden och man vet kanske inte vad det leder till hehe, men gör man som getterna på bilden så är det inte farligt "ända mot ända kan ingenting hända" :)

Ha en underbar Alla Hjärtans kväll nu allesammans och en FET Kram från Micke.

4 kommentarer:

  1. Det värsta är ju att den "välsignade" solen inte gör nån nytta än. Den ligger för lågt.
    Vad Karolines blogg var fin. Nu är hon väl nöjd?
    Gå in på www.galleridalhem.blogspot.com.
    Det är Marcussons blogg. Där är några Norabilder som inte går av för hackor. Han ska bog måla av dom, tror jag. Där finns hästar också, så det intresserar nog flickorna

    SvaraRadera
  2. Nu vet jag ven som är glad äver att hårdrockarna gick vidare. Hur många samtal ringde Du?
    Den här bocken var rar. En riktig julbock.
    Ulla

    SvaraRadera
  3. Jag tyckte att det var bra att Måns gick vidare.
    Ulla

    SvaraRadera
  4. Jaså når solen inte fram där uppe på kullen ännu ? :)
    Ja den är fin hennes blogg ja tror nog hon ä nöjd hehe
    Jag var inne och tittade på hans blogg det var fina bilder.
    Haha ja ringde ingen gång ja fatta att de skulle fixa det, de var fan rätt bra de killarna tycker jag, jag har inte hört dem nån gång förut tror jag.
    Nja vet inte om ja håller med dig om Måns men ok då :)

    SvaraRadera