12 februari 2009

Tema Is.

Hej på er, idag slängde jag i mig maten och sen ut i bilen för solen var framme så jag tänkte att kanske kunde man få sig några kort och det blev det.
Jag åkte till ett ställe i stan där en jobbar kompis sa att det finns en fontän där vattnet tydligen får vara på tills det fryser och det är göörfint sa han och viftade ivrigt med armarna :)
Mmm visst fanns det lite is men det kanske inte var riktigt som ja hade förerställt mig men det blev ett par bilder iallafall, tackarrrr Micke för tipset.
Jag ska nog dit imorgon om det är bra väder och plåta fåglar för det var det gött om men jag hade bara Macro-objektivet med så det var inte läge att plåta dem idag.
Detta tycker jag nästan ser ut som en kvinnokropp med jättetuttar :) sen nu när jag ladda in bilden i datorn så fick jag se urtidsfågelhuvudet brevid med jätteögat och den spetsiga näbben.

2 kommentarer:

  1. Ja, det fågelhuvudet ser jag också. Det ser också ut som en kräftklo. Annars har jag nästan l meter långa istappar och c:a l dm tjocka. Det var fina bilder i alla fall.
    Titta in på www.galleridalhem.blogspot.com
    och titta på Norabilderna och från Pershyttan
    Ulla

    SvaraRadera
  2. Livlig fantasi du har om du ser jättetuttar, hihi.
    Fågeln med jätteögat ser jag bättre däremot.

    Trevlig helg!

    SvaraRadera