07 februari 2009

Macro-objektiv.

Idag har jag och Malin varit och handlat i Ullared, vi åkte klockan halv fyra inatt för att vara där strax efter de öppnade kl 7 hehe.
Jag kanske återkommer mer om resan senare men jag köpte en sak där i Ullared för där finns NET ON NET.
Jag införskaffade ett Macro-objektiv till kameran och bilden här ovan är tagen med det.
Helt underbara färger i Malins fina Orkide.
Nu ska vi sätta oss i soffan och titta på Rosa Pantern, vi har ju fint främmande här nu också, Malins syster Maria är här :)

5 kommentarer:

  1. Du visste väl att objektivet fanns där, eller hur? Fin bild på orkidén. Den kommer Malin att ha glädje av. Vattna nere i ytterkrukan bara och inte för ofta. Och klipp inte av stjälkarna när dom har blommmat över.
    Det koommer nya blommor där.

    SvaraRadera
  2. och så, håll inte på med din nya leksak hela dan, utan ut i snön nu, den som Du har längtat efter.
    Ulla

    SvaraRadera
  3. Jo jag visste att det fan på Netonnet, det stämmer som du säger med vattningen och stjälkarna, mallan har stenkoll på det :)
    Jag har varit ute i snön hehe, och det kommer ett nytt inlägg om det strax.

    SvaraRadera
  4. Jag börjar bli orolig på allvar...Den gamle rockern 'Pannskott' plåtar fåglar, åker till Ullared och diskuterar blomskötsel. Tjacka'ru nya toffler i Ullared? :P
    Och Net on Net finns i den fina staden ca 12 mil österut om du orkar pallra dig hit nån gång.
    Hälsn. från en Ultratoffel

    SvaraRadera
  5. LOL, LOL, ROFLMAO. Nej då rockern finns kvar vettu, detta är bara en täckmantel fattar du väl, kolla min andra sida www.hatarblommorochullared-fotarbaranaket.com hahaha.
    Ja jag ska dit snart och kolla utbudet där och då kan jag ta med mina nya tofflor hem till dig så tar vi en fika :)

    SvaraRadera