12 februari 2009

Hur ska jag göra?

Ja som ni märker så går det lite trögt med bloggen just nu, det lixom ingen riktig fart här och det beror på att varje ledig minut jag har så letar jag efter information angående objektiv till kemeran.
Jag köpte ju ett Macro förra helgen men det visade sig ju att det inte var riktigt som jag hade tänkt mig.
Det finns nämligen ingen motor i det för autofocus i det men på bilden så finns det en omkopplare för det.

Jag gillar ju objektivet ändå men jag vill nog ha ett med autofokus så nu jagar jag efter ett som motsvarar detta och det tar en massa tid hehe.
Det är ju 14 dagars öppet köp så det är bara att lämna tillbaka det men jag måste ju veta vad jag ska ha istället. ( Om någon vet något bra Macro-objektiv så får ni gjärna berätta om det :) )
Men snart har jag bestämt mig och då är det full fart här igen och snart ska det bli en TÄVLING här igen, så var beredda :)

3 kommentarer:

  1. Då blir det Ullared igen då? Eller . . . .
    Ulla

    SvaraRadera
  2. Nej nej du är tokig, jag köpte det på MetOnNet i Ullared och det finns även i Örebro så det blir där jag lämmnar tillbaka det :)

    SvaraRadera
  3. Jag är på. För att byta den i Ullared :P

    SvaraRadera