18 januari 2009

Inget Söndagsfoto.

Imorse började det snöa här och vi trodde det skulle komma mycket så att vi kunde komma ut och ta några fina vinterbilder men det höll bara på i en halvtimma så det blev inget med det.
Det fick bli en bild som jag tog för ett par veckor sedan.

Det hände nåt skumt här förut, Malin satte på en film och jag frågade vad det var för film, det är en krigsfilm sa hon.
Jaha ?? hon vill ju aldrig se det annars tänkte jag och undrade vad som var fel.
Direkt efter filmen så kom straffet, nu går du in på toaletten och tar bort håren i näsan, fan ja visste att det var något skumt haha.

8 kommentarer:

  1. Det var en fin bild. Bara bra att det inte kom en massa snö. Det där går Du väl inte på en gång till. Och krigsfilm - vadå? - Du får ju låna "Annie get your gun" precis när Du vill.
    Ulla

    SvaraRadera
  2. Tackar, det ska vara snö i Januari ju :) Jag får väl komma och titta på den med dig någon dag för man får väl inte låna med den eftersom du ser på den minst 1 gång/dag ?

    SvaraRadera
  3. bra att hon har koll på dina näshår, bettan

    SvaraRadera
  4. Tackar Maria.
    Haha tycker Bettan att det behövs eller ?

    SvaraRadera
  5. HAHAHAHA! Malin has tha controooool över dej Micke!

    SvaraRadera
  6. Glöm det du Jesus, Ingen kommer och säger vad jag ska göra med min näsa LOL, men jag därimot ska dra lite näshår på dig när du kommer till jobber nästa gång :) eller ja tar dem med gassvetsen haha.

    SvaraRadera