20 januari 2009

Tisdag.

Ni som vill får gärna komma med förslag på vad ni vill ha för typ av bilder här på min blogg och om det är något speciellt som ni vill jag ska skriva om, ni kanske vill ge mig en utmaning med något speciellt som jag ska lyckas fota och då menar jag inte nåt orimligt som typ en hare som sitter och virkar en Saab 9000 Aero klädsel på månen eller nåt sånt :) ( det är en sån sak som jag kan tänka mig att "Jesus i kortbrallor" skulle kunna komma på hehe )
Och om ni lägger en röst på någon bild fin, ful, trist eller cool så får ni gärna säga varför den är fin eller trist eller va det nu blir så jag vet och så jag kan bättra mig.

Idag har jag bara varit hemma och tagit det lungt efter jobbet och kameran har fått vilat sig ikväll men jag lägger ändå ut en bild som jag tog på en tavla som min mor målat och gav mig när jag fyllde år.
Det är mina 2 döttrar och den blev jag otroligt glad över, tack igen mamma.
Jag fick mycket fina saker av alla men det ska jag skriva om en annan dag.
Det är otroligt likt mina små gulliga busungar till barn :)

8 kommentarer:

  1. Av alla dina förslag röstar jag på haren som sitter och virkar, det låter som en bild som Du blir ensam om. Lycka till!

    SvaraRadera
  2. Och Du vet att man kan inte skapa jämt.
    Ulla, igen

    SvaraRadera
  3. Berätta gärna om dina fiskeutflykter, eller när ni var ute och spelade. Du har nog brunnar att ösa ur
    Ulla

    SvaraRadera
  4. Jag förstår att du gärna vill se den haren haha jag ska göra vad jag kan gällande det.
    Nä det är sant att man inte kan skapa jämt man ska ha ledig ibland med skapande annars kan man tröttna lätt.
    Fiskeutflykter var ett bra tips, jag kan berätta om den turen ja gjorde till norrland, tyvärr hade jag ingen kamera med mig men jag ska berätta om det ändå någon dag.

    SvaraRadera
  5. Hahaha! Klart du ska fixa den virkande haren! ;)

    SvaraRadera
  6. Jaha två som vill se den haren ok jag förstår, ni ska få se den jag ska försöka haha

    SvaraRadera
  7. Lite fina bilder på Malin är väl inga fel.
    Hon är ju lika svår som haren.
    Suz ;)

    SvaraRadera
  8. Ja hon är svår, och ja skulle nog ha svårt att sitta om ja satte ut någon bild utan hennes vetskap, men jag ska nog lyckas :)

    SvaraRadera