28 januari 2009

SLÄPP UT MIG!!!

Jaha barn och vuxna, jag vet hur det är att vara i en kopiator, det är inget vidare så nu behöver ni inte testa det :)

Kan någon berätta för mig hur ni uppfattar tiden nu de senaste två veckorna, tycker ni den går fort eller sakta ?
Jag kan medela att tiden för mig har fått totalt frispel, jag hinner inte med ett skit tycker jag.
Jag blev fasen rädd förra veckan då det var en kille på jobbet och fixade med en dator som skall vara till nya Opel insignia, jag satt med mina papper på kontoret och han kom in tog sin jacka och sa nu går ja på lunch.
Va fan blir det tänkte jag, snacka om att den killen har gått på diét i ett par veckor om han ska äta nu, jag var helt övertygad om att klockan var typ 9,30 men den var 11,50
Vill bara veta om det finns fler som känner så här så jag vet om jag ska uppsöka läkare eller inte :)
Och då menar jag inte att uppsöka läkare för näsan på bilden för den har rätat till sig haha

5 kommentarer:

  1. Så går det när man börjar på en blogg. Fråga rn som vet. Du var väldigt snygg på bilden. Är den tagen med nya kameran?
    Nu finns hela Dan Anderssons dikt på min blogg, den som Nisse kunde utantill. Den är rätt sorglig men mycket fin. Få se om Du tar dej igenom den. Bloggen jag fick av Ann-Marie igår v ar till Erik Markusson, en konstnär i Pershyttan. Den var trevlig. ÖPigga till dej nu., Ulla

    SvaraRadera
  2. du behöver inte uppsöka läkare, tiden går så fort även om man inte jobbar, bettan

    SvaraRadera
  3. Ja du lär ju ha att göra med bloggen som du skriver, det är ju långa historier ju.
    Den är inte tagen med kamera jag har ju huvudet nedtryckt i en kopiator, provade du aldrig det när du jobbade på kontoret?
    Ok då ska jag in och läsa det sen.

    Skönt Bettan att höra att detta fenomen drabbar andra också, jag hörde att du också hade gissat på bottenklägg i tävlingen men det kom aldrig in, jag ska snart köra en ny då får du vara med :)

    SvaraRadera
  4. Du har inte tagit dej ur kopiatorn än, ser jag.
    Men nu hinner ni väl inget annat än att spela förstår jag.
    Och så läsa dikt, förståss ? ? ?
    Lycka till med musikgruppen. Ulla

    SvaraRadera
  5. Nä jag fastnade lixom där, ja jag spelade och läste dikter för glatta livet :)

    SvaraRadera