22 januari 2009

Torsdag kväll.

Imorse satte jag mig i min nummerplåtslösa bil och styrde iväg mot E18.
Jag tyckte alla tittade på mig och jag trodde alla bilar var poliser haha.
I förrgår när jag passerat "stolpen" det är macken i Ölme för er som inte vet det så var det fullt med poliser där och de vinkade in massor av bilar så jag var livrädd idag när jag åkte förbi där.
Jag lade mig precis i baken på en lastbil så de kanske skulle missa mig men det var lungt för det var inga poliser där idag :)
Den sista biten in i Kristinehamn kan vara lurig för det finns ett par ställen där de kan stå och lura men det var lungt där också.
Bilden som jag har lagt ut här är tagen vid Picasso när jag var där en lunch, det är sprucken is med sand i.
Jag tycker den är cool.
Jag provade att spela en pokerturnering nyss men det gick så fruktansvärt segt så jag gick all-in nästan direkt och åkte ur så det blev ingen vinst ikväll.



Den sista bilden här sätter jag ut dels för att jag gillar den men största anledningen är att jag vill tända ett ljus för alla som på något sätt är inblandade i all skit som händer överallt i form av olyckor, övergrepp, krig och helt idiotiska saker som händer runt om i världen.
Det brinner helt enkelt för alla som behöver det.

2 kommentarer:

  1. Det var en fin tanke med ljuset. Det är många som behöver det, var så säker
    Ulla

    SvaraRadera
  2. Tackar, ja det finns många överallt hela tiden.

    SvaraRadera